Komunikat i Zarządzenie Rektora w związku z bieżącą sytuacją epidemiologiczną dotyczącą przebiegu pandemii wirusa COVID-19 (od 29 marca)
Ukazały się dwa dokumenty dot. aktualnych wymagań związanych w przebywaniem na terenie PW:
- Komunikat nr 2/2022 Rektora PW z dnia 29/03/2022 Komunikat nr 2/2022 Rektora Politechniki Warszawskiej z dnia 29 marca 2022 r.
- Zarządzenie nr 25/2022 Rektora PW z dnia 29/03/2022 zmieniające zarządzenie nr 110/2021 Rektora PW w sprawie funkcjonowania Politechniki Warszawskiej w okresie epidemii COVID-19 od dnia 19 listopada 2021 r.
Najważniejsze zmiany:
- zniesienie obowiązku noszenia maseczek w pomieszczeniach i przestrzeniach zamkniętych na terenie Uczelni (rekomenduje się używanie maseczek w przypadku przebywania w pomieszczeniach, gdzie znajduje się duża liczba osób oraz wtedy, gdy istnieje uzasadnione ryzyko infekcji, w szczególności stwierdzenia u siebie objawów takich jak kaszel, katar czy podwyższona temperatura),
- zniesienie obowiązku składania oświadczeń przez zagranicznych gości realizujących wizytę na PW,
- powrót do standardowego sposobu organizacji egzaminów dyplomowych i realizacji praktyk,
- zniesienie obowiązku umieszczenia przy windach informacji (w języku polskim i angielskim) o zasadach korzystania z windy,
- zniesienie obowiązku informowania o izolacji i kwarantannie (w związku ze zniesieniem w Polsce obowiązku odbywania izolacji i kwarantanny).